Info Centar Zmajeva Kugla Epizode Online
"ZmajevaKugla.RS" - Sve Epizode Zmajeve Kugle
CSS MenuMaker
Info Centar
O nama Ako epizode ne rade? Administracija Kontakt
Ukoliko neka epizoda neće da vam se pusti ili ne radi, pre nego što bacite tekst u inbox ili bilo gde "Ne rade epizode" proverite moguće stvari:

1. Šta trebate da znate?
- Radi pravilnog prikazivanja sajta i strimova sa hostinga 4Shared, Gugl Disk, openload ili Vidoza potrebno je da koristite isključivo Gugl Hrom pretraživač. Pretraživači poput Opere, Mozile ili Internet Eksplorera neće prikazivati neke delove sajta a posebno strimove.

- Proverite da li vam je lepo instaliran Fleš Plejer. Događa se da prosto sistem zabode, stoga deinstalirajte Fleš Plejer i instalirajte najnoviju verziju i posetite sajt sa Gugl Hroma. Ažuriran Fleš plejer je jednostavno neophodan za puštanje video snimaka u onlajn režimu.

2. Poznati problemi i kako ih rešiti:
- Tekst "Broj reprodukcija je premašen". Ako vidite ovaj tekst u prozoru strima, ne brinite nije greška. Gugl Disk je od septembra prošle godine uveo ograničenje na dnevnu reprodukciju fajlova (puštanje). Epizode će ponovo biti aktivne nakon 2-3 sata, u najgorem slučaju sutradan.

- Ako video večno učitava, kliknite na kockicu u gornjem desnom uglu strima epizode (ili na oznaku 4shared hostinga) kako biste prešli na direktnu stranicu na kom je epizoda otpremljena. Ukoliko je i tu isti slučaj, preuzmite epizodu i gledajte direktno na uređaju kao alternativno rešenje.

- Video secka, koči i gledanje nije moguće, a pritom nemate problema sa internetom - to se u poslednje vreme uglavnom dešava na epizodama koje su na openload-u. Povremeno su sporiji serveri, tako da je poželjno da imate strpljenja, pokrenite video, pauzirajte, sačekajte barem 30 sekundi i zatim nastavite sa gledanjem kako bi se video iščitao. Ili preuzmite video pa gledajte direktno na uređaju. (Desni klik > Sačuvaj video kao...)

- Takođe, može biti da je sve u redu kod vas i da je problem kod nas. To znači da je neka epizoda izbrisana sa nekog hostinga iz nekog odredjenog razloga koji može da varira. Neki od razloga mogu da budu: autorska prava, neaktivnost nekog hostinga, loši serveri, brisanje u slučaju neaktivnosti itd itd.
Kako da znate da je taj problem u pitanju? U prozoru sa epizodom će verovatno stajati tekst "This file was deleted because of violation terms of service" ili neki tekst sličan tom.
U tom slučaju, javite nam tačno koja epizoda ne radi (numeraciju epizode i koji serijal je u pitanju) i ta epizoda će biti zamenjena u roku od 1-3 dana.

3. Korisni linkovi:
- Kako nas kontaktirati?
- Gde preuzeti Gugl Hrom?
- Gde preuzeti i ažurirati Fleš plejer?

Takođe, u izuzetnim slučajevima, neki su imali problema i na Gugl Hromu. Pre kontaktiranja savetujemo da ipak isprobate još neki pretraživač. Poput Mozile, koja je takođe odličan pretraživač ili bilo koji drugi. (Opera, IE, UC...).
Ukoliko vam ovaj tekst nije pomogao, kontaktirajte nas i pokušaćemo da to zajednički rešimo.

Autor sajta: Welicak94 (2013-18)
O nama Epizoda ne radi? Administracija Kontakt